بسم الله الرحمن الرحيم


Thursday, April 9, 2009

TENSION!!!!!!!!!

Hari ni aku balik kampung. tiba2 je decide tengahari tadi.kul 12 tadi rs nk blk. kul 1.45 pm dah sampai. mungkin sebab terlalu tensen dengan assignment dan tertekan dengan exam yang memang berat minggu depan.

Balik tadi naik motor. Sebelum ni dah nekad x nak balik kampung naik motor sebab banyak sangat accident berlaku kat sekeliling aku kebelakangan ni. Takut la jugak. Tapi disebabkan perasaan yang tertekan ini membuatkan aku nak jugak balik rumah naik motor je. Biar cepat sikit sampai umah tu.

Kenapa lah bagi banyak sangat assignment ye??Kalau kredit xbyk x ape lah. Ini tidak.. dari sem 1 sampai lah sem 6 ni, xpernah nak merasa jam kredit kurang dari 21. Warghhh......x SUKE!! Lagi 1 sem nak belajar ni. 1 sem lagi kena praktikal. Tahan sikit sebab xde asgmt wpun ade keje yg lain menanti.

aku rasa ni memang time aku yg plg tensen sekali. selalunya sebelum study week aku dah tensen dulu. tapi sem ni, time study week lak ak tensen. Pastu lagi satu penyakit aku time exam ialah BATUK. entah kenapa dari kecik sampai besar ni la, asalkan nak exam je batuk, asalkan exam je batuk. asalkan batuk je exam..huhuhu...

>>>Apa perlu buat???

No comments: