بسم الله الرحمن الرحيم


Monday, February 16, 2009

SPONGEBOB DIJUMPAI DI MALAYSIA

Ana nak kongsi emel yang sahabat ana forward ni;


2-3 hari yg lepas, sedang aku bersiar2 di ibukota, betapa terkejutnya aku bila aku dgn tidak sengaja berjaya menemui watak kartun feveret aku sedang elok2 aje lepak cuti2 Malaysia .. Kerana kasihankan beliau, aku tak mahu la mengganggu beliau yg sedang enak2 aje merehatkan diri beliau selepas penat shooting musim terbaru Spongebob Squarepants..


kesian die penat br habis shooting... (",)




2 comments:

KAK JE said...

salam B...
mula2 k.je bc cam nk jumpa jgk ngn sponge bob tu. lps tgk gmbr tu, rs kesian yg t'amat sgt bla k.je tgk dia. nti klu jmpa ngn dia,sm2lh kta bntu spy dia b'ada di bwh p'lindungan yg selamat. kita jg wjblh b'syukur dgn khdpn kta skrg ini. dgr2lh selalu KEHIDUPAN * IN-TEAM...

fida said...

xsangka kat Malaysia pun ada spongbob real..